torsdag 26 juli 2012

Bio

Igår kom Filippas mormor och morfar och hämtade henne vid lunch så Robin och jag hade en barnfri kväll. Efter jobbet gick vi till Harrys uteservering innan vi gick på bio. The dark knight rises som va riktigt bra bäst av alla tre faktiskt tyckte jag. Va sommarkväll på stan så mkt folk och massa underhållning.

Nu har äntligen min semester börjat och jag jobbar inte förrns 10 september nästa gång, det ni! Nu sitter vi i bilen mot kholm. Filippa är snart hos farmor och Tobbe där hon ska va i helgen. Vi får träffa henne en snabbis ikväll för imorgon rullar vi mot Göteborg. Bruce Springsteen imorgon på Ullevi som jag fick i födelsedagspresent av Robin. En natt på hotell där sen en natt på hotell i Ullared där det blir lite shopping.
I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar