fredag 30 december 2011

Nyår!

Nyår ska firas med grannarna Pär och Teassa. Ska bli super mysigt och skönt att Filippa kan sova i lugn och ro hemma i sin säng. Maten är inhandlad och menyn blir enl. nedan (snodd från Tessans blogg)

Förätt:
Bruschetta al Pomodoro
Grillat lantbröd med marinerade tomater, mozzarella och basilika.

Huvudrätt:
Oxfiléplanka
Planka med oxfilé och pommes duchess med färsk smörslungad sparris och tomat.

Efterrätt:
Pannacotta med en smak av jul.
Pannacotta gjord på kardemumma och kanel toppad med passionfrukt.

Jag är inte mkt för raketer elle jag tyckt inte alla behöver ha det alla djur och barn blir skrämda tillräckligt ändå men jag misstänker att Pär och Robin inte håller med mig.

Så nu ser vi fram mot morgondagen!

1 kommentar:

  1. Blir hungrig bara jag tänker på menyn :) Nä raketerna struntar jag med i... vi kan vara inne och äta lite istället ;)

    Ses imorgon! Längtar!

    SvaraRadera