fredag 16 december 2011

Förkylning deluxe

Ja den har drabbat mig med. Flera dagar med huvudvärk, frossa, nästäppa och en sjukt ond hals. Usch! Jobbat har jag gjort ändå. Väldigt hög arbetsmoral jag går inte hem från jobbet i första taget. I allafall har detta gjort att jag är helt slut och ska sova när som. Som grädde på moset jobbar jag imorgon med.

Robin och jag började kolla på en film ikväll schindler's list(stavning?) men jag kunde inte se klart den va så obehaglig. Handlade om hur de behandlade judarna under andra världskriget. Usch!

Lillskruttisen sover men har vart lite orolig de senaste dagarna på nätterna. Vaknar och har svårt att somna om. Lite feber har vi märkt med så det är säkert fler tänder på g. sista dagarna har hon vart lite extra mammig så då tar det mot att dra till jobbet.

Hon kör fortfarande sitt hasande för att ta sig fram så jag tror det dröjer innan hon går. hon är en sån glad och pigg tjej som pratar mest hela tiden. Mamma och pappa ha hon sagt länge men det är även där, titta, boll, hej, tack och idag sa hon stor :) ännu mer ord och en jäkla massa bubbel. Frågar man vart magen eller näsan ät kan hon det med.
underbara unge som vi älskar dig!

Nu när jag jobbar hinner jag verkligen inte med mycket alls. Energin går åt till alla måsten. Ska försöka planera in lite dejter med vänner med. Dilemmat där är vissa som aldrig föreslår att man ska ses själva. Energin räcker inte till att dra ihop allt själv. Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar