onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen

Vi har firat i boulognerskogen. Vi mötte upp vår gammla föräldragrupp som vi fortfarande träffar för lek i lekparken. Lite mellis och sen va det musik och bl.a. Byggare Bobshow på scen. 10 grader och mulet men vi hade riktigt trevligt. Sen åkte vi hem och Filippa och jag sov middag i två timmar. Fantastiskt för en trött mamma och set finns inget skönare än att sova mitt på dagen.

För tillfället badar Filippa och Robin städar. Blir lite hemma fix nu bara och lungt ikväll. Jag är ledig torsdag och fredag så vi får se vad Filippa och jag ska hitta på då, kanske leklandet?

Imorgon går vi in i vecka 16, veckorna bara springer förbi och det känns inte alls som en lång väntan bara lagom tid att förbereda och njuta av magen. Börjar ana lite rörelser där inne nu med, mys. Jag tror det blir en pojke.

1 kommentar:

  1. Hihi sötskruttan!

    Javisst går tiden mycket "fortare" med andra? Man hinner inte alls med! Haha. Puss!

    SvaraRadera